Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гриньов Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Гриньов Д. В. 
Методи стиснення зображень в системах цифрової обробки даних [Електронний ресурс] / Д. В. Гриньов, З. З. Закіров // Системи обробки інформації. - 2010. - Вип. 2. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2010_2_16
Проаналізовано та оцінено основні методи стиснення зображень, які використовуються в системах цифрової обробки даних. Запропоновано підхід до стиснення зображень на основі методу DEFLATE з використанням етапу попередньої обробки даних та переходом до кольорорізницевої моделі уявлення кольорів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 478.867 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Гриньов Д. В. 
Автоматичне розпізнавання зображень об’єктів засобами БПЛА [Електронний ресурс] / Д. В. Гриньов // Системи озброєння і військова техніка. - 2007. - Вип. 1. - С. 128-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2007_1_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.828 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гриньов Д. В. 
Метод розпізнавання зображень об'єктів засобами видової розвідки [Електронний ресурс] / Д. В. Гриньов // Системи озброєння і військова техніка. - 2007. - Вип. 4. - С. 72-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2007_4_23
Запропоновано метод розпізнавання зображень об'єктів засобами видової розвідки, заснованого на використанні введених нових ознак класів розпізнавання для побудови концептуальних структур, які є сукупністю різнорідних структурних критичних точок в контурах зображень, що розпізнаються.
Попередній перегляд:   Завантажити - 293.826 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Семенов С. Г. 
Дослідження особливостей та методів захисту інформаційних комп’ютерних мереж від СПАМ [Електронний ресурс] / С. Г. Семенов, Д. В. Гриньов, О. А. Малишев // Системи обробки інформації. - 2008. - Вип. 7. - С. 117-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2008_7_28
Проаналізовано основні особливості СПАМ та методи захисту інформаційних комп'ютерних мереж від нього. Зроблено висновок про неузгодженість в термінології СПАМ і необхідність більш чіткого тлумачення даного терміна. Визначено основні характеристики анонімної, масової, незапитаної розсилок; проведено класифікацію СПАМ. Перелічено та проаналізовано методи захисту інформаційних комп'ютерних мереж від СПАМ. Зроблено висновок про можливі шкідливі наслідки ігнорування методів захисту від СПАМ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 323.438 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Гриньов Д. В. 
Визначення оптимальних шляхів руху в інформаційно-розрахунковій системі логістики [Електронний ресурс] / Д. В. Гриньов, Д. Е. Двухглавов, М. П. Батуринський // Системи обробки інформації. - 2009. - Вип. 7. - С. 144-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2009_7_56
Попередній перегляд:   Завантажити - 515.617 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Бабіч С. М. 
Метод класифікації запитів інформаційного сервісу підприємства [Електронний ресурс] / С. М. Бабіч, Д. В. Гриньов // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2018. - Вип. 1. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2018_1_21
Розглянуто основні методи аналізу роботи першої лінії підтримки інформаційного сервісу підприємства за технологією ITIL. Проаналізовано фактори, що впливають на ефективність роботи команди підтримки та бізнес-процесу у цілому. Представлено висновки з можливої оптимізації процесу для найбільш ефективної взаємодії користувачів та сервісного центру.
Попередній перегляд:   Завантажити - 550.753 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського